On the road / route 75

27 september 2016 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Hi folks,

Vandaag een lange maar erg leuke rit van,al met al 8 uur achter de rug.  Kappie eraf en gaan met die banaan. De Mustang is echt te gek om mee te cruisen. Onderweg hebben we zelfs van de Amerikanen veel bekijks. Loop je door de shop van het tankstation, en dan hoor je:" from whom is that Mustang?  I'd like that car. " het" cruisen op the highway is een ervaring op zich. Je wordt van alle kanten ingehaald. Zelfs door vrachtwagens. Keep your lane is het motto.

Florida is echt zoals je ziet in de films met prachtige palmbomen. Ik had een fris zeewindje verwacht uit de Atlantische oceaan, maar nee. Onze aankomst in het Hilton van Daytona beach was magnefique. Je rijdt je auto voor en wordt vriendelijk begroet. Je koffers worden op zo'n Carry geladen. En ook bij de receptie wordt je warm welkom geheten. De vriendelijkheid van de Amerikanen valt sowieso erg op. Ze stellen zich voor en vragen steeds of ze nog meer voor je kunnen doen en dat ze het anders graag horen. Het hotel is erg beveiligd. Je komt nergens zonder je keycard. Zelfs niet in de lift. We zitten op de 10de verdieping "with Oceanview", maar met de lift ben je binnen 10 seconden boven. We hebben een ruime kamer met mooi uitzicht op de pier. Daar op de pier kwamen we de eerste Nederlanders tegen. Tot nu toe hebben we alleen maar Amerikanen getroffen hier. Duidelijk is wel te merken dat het seizoen voorbij is, want het is erg rustig overal.

Ook hier bleef het lang warm. Wel zagen we tijdens het nuttigen van een drankje het onweer in de verte aankomen. Toch duurde het ruim 2 uur voor hij er ook echt was. Maar toen was hij er ook, compleet met tropische regenbui. Kort maar heftig. Morgen gaan we lekker naar strand. Even genieten van alles hier.

Tot morgen.

1. Nicoline:
    28 september 2016
    Wat ziet dat er allemaal vervelend luxe en mooi uit.... Haha je wil straks niet meer terug...! Geniet maar en maak ons maar lekker met al je reisverhalen.... Liefs van mij
  2. Ria husken:
    28 september 2016
    Dat was weer een leuke dag, lekker opscheppen met je mustang, geniet lekker van het dagje strand, goed invetten⛱⛱⛱⛱⛱
  3. Jolanda:
    Wat een mooie reis zo! Lekker genieten nog samen! Dikke kus! Xxx
  4. Cisca Bor:
    28 september 2016
    Wat een mooie en enerverende reis. Genieten maar. Ik verheug me al op de verhalen als je thuis komt.
  5. Joke Siepermann:
    28 september 2016
    Wat mooi allemaal,een hele belevenis voor jullie beiden,veel foto`s maken hoor!!!!