Back to school.

26 september 2016 - Cedartown, Verenigde Staten

Vandaag was ik op school,in de klas wat bij ons groep 7 en 8 zou zijn. Hans had daarboven zijn "meeting", de reden waarvoor we hier zijn gekomen. Natuurlijk werd me gevraagd of ik ook iets wilde vertellen over Nederland, dus ik had mijn kleine spreekbeurt. De les was een aardrijkskundeles en ging over stenen en verschillende soorten grond. Ik was wel een ware attractie. iedereen wilde naast me zitten. Tja logisch want je krijgt niet iedere dag een Europeaan in je klas. De kinderen eten tussen de middag warm op school en ik was natuurlijk uitgenodigd. S-middags heb ik nog even een kijkje genomen bij PE. The physical education. En natuurlijk deden ze de nummer één sport van Amerika, basebal. S-avonds waren we van harte uitgenodigd bij de familie Suarez. Natuurlijk moest ik een kijkje nemen in het "museum" van Idel. Met zijn verzameling kan hij zeker een museum beginnen, wat hij ooit graag wil. Hij heeft echt van alles van opgezette beesten uit allerlei landen, er hangt zelfs een berekop aan de muur een lynx en een krokodil, tot aan hele oude Bijbels gemaakt rond de boekdrukkunst.
Nu gauw m'n koffer pakken. Morgen vroeg op weg naar Florida.

Sorry voor het laten posten. De WiFi is niet altijd optimaal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria husken:
    27 september 2016
    Was voor jou weer een leuke dag, en interessant. Een goede reis naar Florida doe Hams de groetjes
  2. Nicoline:
    27 september 2016
    Weer een gezellige dag geweest denk ik... Op naar Florida... zon zee.... Heerlijk genieten
  3. Annemiek:
    Leuke verhalen om te lezen! Veel plezier in Florida
  4. Joke Siepermann:
    28 september 2016
    Wat leuk allemaal,erg interessant ,genieten joh