Auto-ongeluk

24 september 2016 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Vandaag naar de dienst van de local church geweest. We waren er ware bezienswaardigheid en zijn door ongeveer iedereen uitgenodigd om te komen eten.
Smiddags zijn we naar de een workshop in Atlanta geweest. Onderweg crashte een auto met vier inzittenden. Volledig over de kop. We zijn gestopt om te helpen. Erg bijzonder dat overal ook van de overkant allemaal mensen toegesneld kwamen om te helpen. iedereen is levend uit de auto gehaald, maar het maakte wel veel indruk.
Het was een lange dag dus nu gauw ons bedje in. Morgen op sightseeing.

1. Pa en Ma:
    25 september 2016
    Hoi Hans en Angelica leuke belevenissen daar in de US. We hopen en bidden voor een gezegende tijd daar en hopen op een veilige terugkeer Liefs en Gods zegen Ma en Pa
  2. Agnes:
    25 september 2016
    Heavy zo'n ongeluk, veel plezier op jullie trip
  3. Nicoline:
    25 september 2016
    Jeetje meteen al zo'n heftig begin zeg. Maar gelukkig dat iedereen gezond en wel uit de auto is gekomen.
    Truste en een goede reis verder
  4. Ria husken:
    25 september 2016
    Dat is heftig zo 'n ongeluk, fijn als je toch even helpen kunt, heel veel plezier, en doe voorzichtig
  5. Pa en Ma:
    26 september 2016
    Hallo Hans & Angelica
    Dank je wel voor de Felecitatie en het Omniversum +High-Tea
    We zullen er morgen bij leven en welzijn van genieten
    Geniet verder van jullie verblijf van dat grote land met nog grotere contrasten
    Liefs van Ma en Pa
  6. Angélica:
    26 september 2016
    55 jaar getrouwd is ook bijzonder. Geniet er van.