We zijn er!!!

23 september 2016 - Cedartown, Verenigde Staten

Hi folks,

Wij zijn veilig aangekomen in Cedartown. We hebben een voorspoedige reis gehad. Hans voorspelde een heel circus op Atlanta, maar dankzij mijn krukken, waren we er zo doorheen. Natuurlijk wilden ze wel het naadje van de kous weten en dat wilde ze bij de douane in Nederland ook al.
Kennelijk willen ze geen gasten in hun land. Bij alles wat ze je vragen kijken ze je aan of je iets verzint en stellen ook steeds dezelfde zelfde vragen vragen. Op wat problemen met het scannen van m'n "fingerprints", als gevolg van een gebroken pink ging het vlekkeloos. Zelfs m'n ESTA leverde gelukkig geen problemen op.
Eenmaal buiten om de auto te gaan halen liepen we tegen de denkbeeldige muur op. 91 graden gaf de thermometer aan. Niet schrikken dit is fahrenheit, omgerekend naar Celsius is dat ongeveer 33 graden. Nou best warm.
Eenmaal bij de autoverhuur werden we naar een schitterende witte Volkswagen Beetle cabrio geloodst. Echter was dat geen Mustang of iets soortgelijks in onze ogen.
Volgens het bedrijf echter wel, want cabrio is cabrio. Hans bleef volhouden en deze mijnheer begreep wel dat wij er niet in trapten. Na even geduld kwam daar dan toch mijn droom aangereden. Een geweldige mooie Ford Mustang cabrio. En wat ik al helemaal niet had durven dromen: in de kleur rood.
Ik was opslag verliefd. Onderweg naar het hotel heb ik mijn ogen uit gekeken. Links en rechts wordt je ingehaald. Ja zelfs door vrachtwagens. De verkeerslichten hangen ergens boven het kruispunt aan een snoertje en bewegen zo heen en weer dat je je afvraagt hoe het zou zijn als het stormt. Het is inderdaad echt net als in de film.
Morgen gaan we naar de "local" church. Natuurlijk staan wij als gasten ook op het programma om onze bijdrage te leveren. Zo gaat dat hier.De rest van de dag zijn we bij de gemeente uitgenodigd, dus het zal een vermoeiende dag worden
Daarom maar niet te laat naar bed vanavond. Zeker omdat Hans gisteren om half elf vanuit Praag op Schiphol landde en vanmorgen om kwart voor vijf het wekkertje in het hotel ging.
Tot gauw maar weer.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellis:
    24 september 2016
    Hi lieverds, goed om te lezen dat jullie er zijn! En goed dat Hans zijn poot stijf gehouden heeft..Nice car!
    De pret kan beginnen!
  2. Nicoline:
    24 september 2016
    Hoi hoi ik had je al per app gesproken maar wowie wat een lange dag met obstakels... Maar nu genieten xxxx
  3. Janet:
    Hai zusje
    Wat leuk om jullie zo te kunnen "volgen";-)
    Zie het ook helemaal voor me: jij met die krukken en dan dat doordrukken van die echte Ford Mustang Cabrio....
    Veel plezier verder, maar wees voorzichtig want een ongeluk zit on een klein hoekje ( dat weet jij als geen ander
    Liefs xx
  4. Joke Siepermann:
    25 september 2016
    Fijn dat alles voorspoedig is verlopen,en goed dat Hans heeft volghouden,geniet van alles!!!!