Home

7 oktober 2016 - Arnhem, Nederland

Mijn laatste blog.
Inmiddels thuis. We hebben een voorspoedige vlucht gehad van precies zeven uur en waren precies twee uur daarna thuis. De service van de KLM was top. Slapen ging bij mij Iets minder en dat merk ik nu behoorlijk. Het is wel weer even wennen om thuis te zijn. Ben zelf nog niet helemaal geland. Alle indrukken moeten nog een plekje krijgen.
Het was erg leuk om de blog te schrijven en ben blij met alle reacties. Ook die zijn voor mij een lust tot lezen. Ik ben daar dankbaar voor
Van dit blog zal ik binnenkort een boek laten maken.
Als mooie herinnering aan deze geweldige vakantie.
Mijn dank gaat zeker uit naar Hans. Zonder hem was het niet zo fantastisch geweest.
Nogmaals thanks
Tot gauw allemaal.

Bye

1. Nicoline:
    7 oktober 2016
    Dat kan ik me voorstellen, zal best afkicken zijn. Sterkte met de overgang, maar je kan terug kijken op een supermooie vakantie en ervaring
  2. Robert:
    7 oktober 2016
    Hoi Angelica. Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen en dat jullie een mooie teis hebben kunnen maken. Ik heb 's morgens altijd met veel plezier jouw verhalen gelezen. ook leuke leuke foto's. Bedankt.
  3. Daniela:
    7 oktober 2016
    Hoi Angelica fijn dat jullie weer gezond terug zijn gekomen. Jullie hebben een fijne reis gehad. Ik heb iedere dag genoten van je berichtjes. Jammer dat het voorbij is. Nu thuis lekker bijkomen. Tot gauw. Groetjes Daniela
  4. Angélica:
    7 oktober 2016
    Dankjewel graag gedaan. Was mij een genoegen. En reken maar dat ik het ook jammer vind dat het voorbij is daniela.
  5. Angélica:
    7 oktober 2016
    Leuk om te weten Robert. Geen idee wie allemaal meelezen namelijk.
  6. Agnes:
    8 oktober 2016
    Fijn dat je genotenhebt van zo'n super vakantie.
    En fijn dat je weer veilig thuis bent! Zie je gauw
  7. Jolanda:
    8 oktober 2016
    Welkom thuis! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Koester de herinneringen!
    Dikke kus
  8. Cisca Bor:
    8 oktober 2016
    Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn. Geniet nog lekker na van jullie mooie en bijzondere reis. Bedankt dat we met jullie mee mochten genieten. Tot snel.