De Bootreis om MS Romantika

2 september 2022 - Kristiansand, Noorwegen

Wat een fantastische en ontspannen ervaring deze bootreis
Helaas moest je op de boot voor de WiFi veel betalen en werd geadviseerd om de roaming uit te zetten. Vandaar nu pas weer bereikbaar. De sfeer op de boot was super gezellig en een zeer gemeleerd gezelschap
Van cruisers ,gisteren heen vanavond weer terug,
Campers, fietsers,
wandelaars avonturiers enz..
Iedereen maakt met elkaar wel een praatje.
Er stond veel wind, maar van deining niet veel te merken.
Hans is dan ook niet ziek geworden gelukkig. Het eten was ook goed en voor wie wilde was er bingo of livemuziek. Zelfs een speelhoek voor de kinderen.
Na een heerlijke nacht waar we goed geslapen hebben werden we zonder wekker uitgerust wakker vlak voor de zon opkwam.
Adembenemend om te zien, net als de ondergang van de avond er voor.
Na een goed ontbijt hebben we de spullen bij elkaar gepakt en klaar om aan te meren.
Nu gaan we eerst naar de zuidelijkste vuurtoren van Noorwegen Lindesnes en dan naar Stavanger.